קצת עלינו

ארגון בוני עולם מעניק סיוע וליווי לחשוכי ילדים ולבעיות פריון בהתנדבות מלאה ובמקצוענות שאין שנית לה.

בוני עולם נוסד ע”י הרב שלמה בוכנר, לפני למעלה מעשור. הרב בוכנר לא זכה לילדים משלו, אך אלפי ילדים ברחבי העולם והוריהם  חבים לו את חייהם, את אושרם, את היותם…

“בוני עולם” מהווה משפחה חמה לזוגות המגששים בתחומים הזרים להם לחלוטין. ע”י מערך מקצועי ואמין של ייעוץ רפואי, של תיווך עם מכונים ומעבדות הפוריות הטובות בארץ ובעולם. עם מערך השגחות, עם סיוע כספי, עם ייעוץ גנטי ועוד.

בוני עולם זוכה לשיתוף פעולה מצד כל מאורי הדור מכל הקהילות.

בוני עולם משתף פעולה עם מרכזי רפואה רבים, בינהם: רשת בתי החולים "אסותא", ביה"ח ממלכתיים, קופות החולים, חברי ממשלה ביניהם שר הפנים, שר הבריאות, שר הדתות. ואישי ציבור המובילים בקהילה.


בוני עולם מונע ומתופעל ע”י צוות מקצועי בתחומו, אשר עושה מלאכתו באמונה ובהתנדבות, הרצון ותחושת השליחות היא הלפיד הבוער לפני המחנה – תקוותם של זוגות רבים.

דבר היו"ר, הרב שלמה בוכנר

0
מדינות
0
נקודות סיוע
0
ילדים שנולדו עד כה

החזון שלנו

מי יוכל לשער את אושרה של אם השומעת את היבבה הראשונה של תינוקה?

שליחותו של ארגון “בוני עולם” הוא לעזור לזוגות הסובלים מעקרות להגשים את חלומותיהם וליהנות מרגעים יקרים אלו.

ארגון “בוני עולם” נוסד על ידי קבוצת אנשים שחוו על בשרם את ייסורי העקרות. מטרת הארגון היא לספק מימון בכל התחומים הקשורים בטיפולי פוריות, ובכך להוריד מהזוג את הלחץ הכספי, הרגשי והפיזי הכרוכים בעקרות.

“בוני עולם” פיתח רשת של רופאים ומרכזי פוריות ברחבי העולם, שעוצמתם ומסירותם מאפשרים לארגון להציע סיוע רפואי ופיננסי ממדרגה ראשונה לכל הפונים.
ארגון “בוני עולם” מבין את חשיבותה של החשאיות לזוג שעדיין לא נפקד. עצם מהותו של הניסיון שהם עוברים מנשל אותם מפרטיותם. הצורך לבקש תמיכה פיננסית נראית לא פעם כהשפלה נוספת אותה מוכרחים לעבור.

כאשר זוג פונה ל”בוני עולם”, הם עוברים לטיפולו של יועץ פרטי שתפקידו להדריך אותם במבוך המידע הרפואי וההתמודדות עם תוכניות תשלום. רק היועץ האישי מכיר את שמותיהם של בני הזוג. כל יתר התקשורת עם “בוני עולם” מתבצעת דרך מספר קוד בלבד.

כיום, מאות מהזוגות הרבים שנעזרו ב”בוני עולם” זכו בסייעתא דשמיא ללדת ילדים משלהם. אלמלא ארגון “בוני עולם”, לא היו לזוגות אלו מקורות אחרים למימון הטיפולים. מרבית מרכזי הפוריות אינם מסכימים לטפל בפציינטים עד שיובהר מצבם הפיננסי. רוב רובן של תוכניות הביטוח אינן מכסות חלקים משמעותיים בטיפולי הפוריות, ומחשיבים אותם כרפואה אלקטיבית (רפואה מתוך בחירה).

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש