יו"ר ועדת החינוך ח"כ הרב יוסף טייב סייר במוקד פעילות של 'בוני עולם' באסותא ראשל"צ

ח"כ הרב טייב הביע את הערכתו הרבה לפעילות ובפניו הוצגו החידושים של בוני עולם והיתרונות ההלכתים במעבדה* בביקור השתתפו ד"ר איצקסון, מנהל בוני עולם הרב אליקים לבנון ויועץ הארגון הרב אמיר קריספל

יו"ר ועדת החינוך בכנסת ח"כ הרב יוסף טייב קיים ביקור מרשים במוקד פעילות של ארגון 'בוני עולם' במעבדת אסותא בראשון לציון.

את פניו של ח"כ הרב טייב קיבלו מנהל המעבדה ד"ר פאשה איצקסון מר איזי בן עזרא מנהל בית החולים אסותא ראשל'צ, ד"ר יוסי חסון מנהל המחלקה יחד עם הרב אליקים לבנון מנהל ארגון בוני עולם בישראל ויועץ הארגון הרב אמיר קריספל.

הנוכחים הציגו בפני האורח את העשייה הרבה במקום ואת שיתוף הפעולה עם 'בוני עולם' בכל הקשור לטיפולים הרלוונטיים לזוגות המצפים להיפקד בזש"ק.

הרב אליקים לבנון מנהל ארגון 'בוני עולם' בארץ הציג את מערך הפיקוח ההלכתי 'לב דניאלי' המעניק השגחות בכל בתי החולים בארץ ובמעבדות השונות. המערך מופעל ע"י 'בוני עולם' והוקם לזכרה של הנערה דניאלי זוננפלד ע"ה ביתו של הרב מרדכי זוננפלד יבדלח"א. הוא הדגיש את היתרון הקיים בהשגחות אלו המהוות אמצעי כפול למניעת טעויות אנוש חלילה ומעניק תחושת רוגע לזוג ביודעם ששמירה יתירה נתונה בכל מהלך הטיפול.

עוד ציין מנהל הארגון בישראל הרב לבנון כי רבנים רבים ביקרו במעבדות והביעו את התפעלותם מההקפדה היתרה במערך ההשגחות "לב דניאלי" – מה שמסביר את העובדה שגדולי ישראל מכל החוגים והעדות סומכים ידיהם על הפעילות.

עוד חזה הרב טייב בחידושים של בוני עולם והתרשם מהיתרונות ההלכתים שיש לארגון תוך ההקפדה על המקצועיות לצד ההלכה.

חבר הכנסת הרב יוסף טייב התרגש מאד ממראה עיניו וציין כי "כשמגיעים לכאן מבינים מה הפירוש אינה דומה שמיעה לראיה, ומבינים מקרוב כמה הזוגות עוברים וכמה קשה להם.

"עתה עם ביקורי במעבדה אני מבין עוד יותר עד כמה נחוצה מלאכת הקודש של בוני עולם, וכמה נחוץ לסייע להם לעזור לזוגות, וכן על כמות ההודיה להקב"ה על כל הטוב שעושה עימנו".

ח"כ הרב טייב ציין כי הוא יוצא מהביקור בתחושת שליחות והבטיח לסייע בכל מה שניתן ויעמוד לימין הארגון במפעליו הקדושים.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש