שר הדתות הרב מיכאל מלכיאלי בסיור מרגש בבוני עולם שבמעבדות בי"ח מדיקל

במהלך סיורו הציגו ראשי 'בוני עולם' את מערך ההשגחות 'לב דניאלי' ואת שיתוף הפעולה ההדוק עם מדיקל בהרצליה

השר שיבח את הארגון שמייסודו של הרב שלמה בוכנר וציין לשבח את גופי הרפואה בארץ שפועלים בשיתוף פעולה מלא עם הארגון למען הזוגות

שר הדתות הרב מיכאל מלכיאלי ערך סיור מקיף בבית החולים מדיקל בהרצליה על מנת לחזות מקרוב בפעילות הענפה של ארגון 'בוני עולם' הנערכת בין היתר במעבדות ובבתי החולים ברחבי הארץ.

את פניו של השר קידמו חברי הנהלת המרכז הרפואי בראשות המנכ"ל מר דני אנגל, שהציגו את העשייה במקום ואת שיתוף הפעולה עם 'בוני עולם' בכל הקשור למעבדות ולמחלקות הרלוונטיות לזוגות המצפים להיפקד בזש"ק.

את הסיור ליוו מנכ"ל מדיקל הרצליה מר דני אנגל, מנהל היחידה ד"ר מיכה באום, מנהל המעבדה דר" רועי סלע והצוות הבכיר של ביה"ח. בנוסף התלוו לסיור חברי הנהלת 'בוני עולם' הרב מוטי זוננפלד והרב משה ויינשטיין ומנכ"ל 'בוני עולם' הרב אליקים לבנון.

בסיורו במעבדת ה- IVF עמד השר הרב מלכיאלי מקרוב על העבודה המאומצת ועל התהליך הקפדני שמבוצע במקצועיות במחלקה ואשר בסופו זוכים בס"ד הזוגות לישועה.

הרב אליקים לבנון מנהל ארגון 'בוני עולם' בישראל הציג את מערך הפיקוח ההלכתי 'לב דניאלי' המעניק השגחות בכל בתי החולים בארץ ובמעבדות השונות. המערך מופעל ע"י 'בוני עולם' והוקם לזכרה של הנערה דניאלי זוננפלד ע"ה ביתו של ר' מוטי זוננפלד יבדלח"א.

הרב לבנון הדגיש את היתרון הקיים בהשגחות אלו המהוות אמצעי כפול למניעת טעויות אנוש חלילה ומעניק תחושת רוגע לזוג ביודעם ששמירה יתירה נתונה בכל מהלך הטיפול.

הרב מוטי זוננפלד בירך בדבריו את השותפות רבת השנים עם המרכז הרפואי מדיקל הרצליה, וציין את המסירות והמקצוענות של אנשי הצוות אשר פועלים לסייע לזוגות תוך שיתוף פעולה פורה עם בוני עולם.

דני אנגל מנכ"ל מדיקל  העלה אף הוא על נס בפני האורח את שיתוף הפעולה עם בוני עולם ואמר:  "יש להם נציגים שמתווכים את המידע ועוזרים מאוד בהכוונת הזוגות. גם בנושא התמיכה המוראלית והממשית הם פועלים רבות, ואנו מודים על שיתוף הפעולה".

 

שר הדתות לא הסתיר את התרגשותו הרבה מהפעילות חובקת העולם ואמר: "אף אחד בעולם לא מבין מה זה צער של משפחה שאין לה ילד, חוץ מאדם שעבר את זה. הצער הוא של כל המשפחה. אני שומע רבות על פעילות הארגון והסיוע הרב שהם מעניקים לזוגות".

הוא הוסיף והתייחס לפעילות של 'בוני עולם' ועל שיתוף הפעולה עם מדיקל ואמר: "הארגון אינו רק מעניק יחס מיוחד אלא לא מתפשר על המקצועיות ונותן פתרונות הלכתיים שזוכים לעידודם וברכתם של כל גדולי ישראל, והמשרד לשירותי דת שמח לשתף פעולה עם פעילות חשובה זו".

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש