ראשי ורבני "בוני עולם" עלו ובאו לבתי גדולי ישראל לקבל ברכתם לקראת כנס הרבנים שיתקיים בעיה"ק ירושלים

גדולי ישראל חיזקו ועודדו את ראשי 'בוני עולם' לקראת כנס הרבנים הגדול בירושלים.
ראשי ורבני 'בוני עולם' עלו ובאו לבתי גדולי ישראל לקבל את ברכתם לקראת הכנס המקצועי שיתקיים לרבנים ומדריכי החתנים

לקראת כנס הרבנים הגדול של ארגון בוני עולם עלו ראשי ורבני הארגון לקבל את ברכת הדרך מגדולי ישראל ובהם: הגר"מ שטרנבוך, הגר"ד כהן, הגר״ר אלבז, הגר״ד יוסף, הגר"ד לאו, הגר"מ ברנסדורפר, הגר"א אריאלי אשר נתנו את ברכתם והדגישו את חשיבות קיום כנס הרבנים. בביקורים השתתפו מנכ"ל ארגון 'בוני עולם' בישראל הרב אליקים לבנון, הרב יעקב אייכלר, הרב שמעון ברונר, הרב אמיר קריספל הרב מרדכי שווימר יועצי ורבני הארגון וד"ר שושני מנתח בכיר.

בביקורים הציג מנכ"ל הארגון הרב אליקים לבנון בפני הרבנים שליט"א את התוכנית המיועדת בכנס שיתקיים לרבנים, מורי הוראה ומדריכי חתנים.

ארגון 'בוני עולם' נערך לקראת כנס הרבנים הגדול שייערך בד' שבט בירושלים, כאשר בכנס יועברו הרצאות מקצועיות ע"י מיטב מומחי הרפואה בארץ, בנושאים המקיפים את תחומי העיסוק של הארגון.

בין המומחים שימסרו הרצאות מקצועיות בכנס: פרופ' שמחה יגל מהדסה, ד"ר מיכה באום מביה"ח שיבא ומדיקל סנטר, הרב שמעון ברונר רב ויועץ בכיר בארגון בוני עולם ועוד.

כמו כן יתקיים פאנל מיוחד בהשתתפות מנהלי המעבדות ד"ר פבל איציקסון מאסותא ראשון לציון וד"ר רועי סלע מהרצליה מדיקל סנטר יחד עם יועצי 'בוני עולם'.

במהלך הביקורים המיוחדים בבתי הרבנים שליט"א התקבלו ראשי ורבני הארגון בביתו של של הגר"מ שטרנבוך שעודד את הפעילות בכלל ואת קיום כנס הרבנים בפרט והתבטא כי מדובר ב"מצווה גדולה מאד".

לאחמ"כ המשיכו למעונו של ר"י אור החיים וחבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז שקיבל את המשלחת באופן מיוחד ואמר: "אתם עושים דברים למעלה מהטבע. אני כל הזמן שולח אליכם תלמידים שלי, ואני רואה איך שאתם מטפלים כדי שאנשים יבנו עולמות, והרי ידוע שכל המקיים נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא. אני מברך אתכם בברכת כהן".

משם המשיכה המשלחת למעונו של הגאון רבי דוד יוסף שליט״א חבר מועצת חכמי התורה ששמח מאד וחיזק את ידי העוסקים במלאכה שיזכו לקדש שם שמים ״הכנס הזה חשוב מאוד ונחוץ מאד להעשרת הידע אצל הרבנים והמוצ״ים״.

חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת חברון הגר"ד כהן בירך את המשלחת על קיום הכנס ואמר "אתם עושים את המצווה הגדולה. אתם בונים עולמות כפשוטו".

ביקור מיוחד ערכו חברי המשלחת במעונו של הגאון הרב משה ברנסדורפר גאב"ד היכל הוראה אשר הביע התעניינות רבה בסוגיות שיעלו בכנס וציין  את החשיבות מאחר שבמקרים רבים פוסקי ההלכה נתקלים בבעיות והם אינם מכירים את המציאות הרפואית – דבר המקשה עליהם עד מאד בבואם לפסוק הלכה, ולכן חשוב מאד לקיים את הכנס, על מנת שיקבלו את ההיבטים הרפואיים הנדרשים.

לסיום שרשרת הביקורים התקבלה המשלחת לביקור נדיר במעונו של הגר"א אריאלי מראשי ישיבת מיר שיבח אף הוא על קיום הכנס והדגיש את חשיבות מתן הכלים למורי ההוראה ומדריכי החתנים כדי שיוכלו לקבל את הכלים הנכונים.

בארגון 'בוני עולם' התרגשו עד מאד לקבל את החיזוק והעידוד מהרבנים וציינו כי על הרבנים ומדריכי החתנים המבקשים להשתתף יש להירשם 1800300307

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש