ראשי ׳בוני עולם׳ הציגו בפני רבני העיר בני ברק את סכומי התמיכות לזוגות המצפים לזש״ק

ראשי ׳בוני עולם׳ הציגו בפני רבני העיר בני ברק את סכומי התמיכות לזוגות המצפים לזש״ק

בביקור המיוחד השתתפו הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט וכן הגאון רש"א שטרן רב מערב בני ברק ואב"ד שערי תורה * הרבנים השתוממו נוכח סכומי הכסף האדירים המושקעים ע"י הארגון בתמיכה וסיוע לזוגות המצפים לזש"ק, כאשר מידי חודש בחודשו מועברים מאות אלפי שקלים מקופת הארגון לטובת הזוגות בביקור השתתפו גם ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין וסגן ראה"ע הרב מנחם שפירא.
עוד הביעו רבני העיר את הערכתם הרבה להקפדה המיוחדת של 'בוני עולם' לדיסקרטיות המאפיינת את הפעילות לשמור על החיסיון הרפואי כאשר כל זוג שמתקבל לטיפול וסיוע ע"י בוני עולם מזוהה ע"י קוד ושמו לא נחשף לאורך שרשרת הליווי הצמוד.
באמירת תודה עמוקה וברורה נחתם ביקור מכובד ביותר שנערך השבוע במשרדי ארגון בוני עולם בבני ברק בהשתתפות רבני העיר בני ברק הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט וכן הגאון רש"א שטרן רב מערב בני ברק ואב"ד שערי תורה.
הביקור התקיים כאות הוקרה ועידוד לרב שלמה בוכנר מארה"ב יו"ר ומייסד בוני עולם העולמי על כל פועלו הרב והשתדלותו העצומה בהבאת חיים לעולם והמשך הדורות בעמ"י.

בביקור המיוחד השתתפו גם ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, סגן ראה"ע הרב מנחם שפירא ומנהל הארגון בארץ הרב אליקים לבנון ורבני בוני עולם בינהם: הרב מרדכי שווימר, הרב שמעון ברונר והרב אליעזר גרינבוים.

במהלך המפגש נסקרה בהרחבה הפעילות הענפה, חובקת העולם, של 'בוני עולם' שכבר זכתה בס"ד לסייע בהבאתם של כשמונת אלפים ילדים לעם ישראל.

רבני העיר בני ברק השתוממו נוכח סכומי הכסף האדירים המושקעים ע"י הארגון בתמיכה וסיוע לזוגות המצפים לזש"ק, כאשר מידי חודש בחודשו מועברים מאות אלפי שקלים מקופת הארגון לטובת הזוגות.

עוד הביעו רבני העיר את הערכתם הרבה להקפדה המיוחדת של 'בוני עולם' לשמור על החיסיון הרפואי כאשר כל זוג שמתקבל לטיפול וסיוע ע"י בוני עולם מזוהה ע"י קוד ושמו לא נחשף לאורך שרשרת הליווי הצמוד.

הגרש"צ רוזנבלט הזכיר את הכנס שהתקיים לאחרונה אצל מרן הגר"ג אדלשטייו שליט"א שבו כל גדול"י הביעו את תמיכתם בפיקוח ההלכתי שע"י ארגון בוני עולם ונאמר שם שראוי להשתמש ולסמוך על פיקוח זה.
פרק מיוחד בשיחה עם הרבנים הוקדש לקבלת הקהל שנערכת במשרדי הארגון בידי טובי ובכירי הרופאים בישראל המעניקים ייעוץ ללא כל תשלום. השבוע כבר נועצו במסגרת פרויקט זה עשרות זוגות עם בכירי רפואת הפוריות פרופ' שלמה משיח חלוץ ההפריות בישראל וד"ר יגאל מדג'ר אורולוג מומחה ומוביל. כן התקבלו במסגרת המיזם של בוני עולם עשרות זוגות נוספים לייעוץ והכוונה ע"י ד"ר אריה ברקוביץ רופא בכיר ביחידת הivf בביה"ח מאיר ומנהל מעבדת MFC. וע"י פרופ' מוטי שוחט מנהל תחום גנטיקה במכבי ופרופ' לגנטיקה רפואית באונ' ת"א. פרויקט קבלת הקהל יימשך עד לתוך השבוע הבעל"ט כשבמהלכו יצטרפו רופאים בעלי שם ופרופסורים מומחים למיזם מבית היוצר של בוני עולם.

בסיומו של המפגש מרומם הנפש במשרדי הארגון הכבירו רבני העיר ב"ב על חשיבות הפעילות ובירכו בחום רב את היו"ר והמייסד הרב שלמה בוכנר על שמוסר נפשו למען הזוגות. "ישר כוחכם הרב בוכנר שזיכה אתכם השי"ת לסייע לכ"כ הרבה אנשים" חתמו.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש