אוי! חנוכה…

הוא ישב שם רכון . גבו שפוף קמעא. מוטה אל חנוכיית הכסף שניצבה על השרפרף הנמוך.                                                                          זה לו כמחצית השעה בה הוא מנסה למצוא את הכוח לקום, לעמוד על רגליו, ולהדליק את נרות החנוכה.

אך. כמו הפך לבול עץ. הוא לא הצליח להיעתק מכיסאו. הכאב שעטף אותו הדביק את גוו השחוח לתושבת הפלסטיק נטולת הרגשות. ההיא שמכילה אותו שעות ארוכות. מקשיבה לבכיו. עדה לדמעותיו. אך שותקת את דומיית החסר השורר בביתם. עיניו קפואות על חלונות הבניין שממול. מהן בצבצו חנוכיות רבות מוארות. החנוכיות הכסופות של שכניו עמוסי כוסיות השמן זית זך. לצד אלו מאלומיניום, נחושת, ניקל, ושאר שילובים שנשאו על גבם את הנרות הצבעוניים של ילדי הדיירים…

הוא בהה דווקא באחרונים..

דווקא אלו הפשוטים שברו אותו לרסיסים ומנעו ממנו מלהכניס את שמחת החג לסלון דירתו החשוכה.                                                             9 שנים הוא מכיר את הסיטואציה. 9 שנים הוא מבטיח לעצמו שהפעם הוא יתגבר ויתחזק. 9 שנים בהם הוא מנסה בשארית כוחותיו לאסוף את שבריו מתוך החלטה לאפשר לחג האורים דריסת רגל במשכן מגוריו. ו 9 שנים שהוא מתאכזב. נשבר. מתמוסס. שוב הוא מוצא את עצמו מפוזר לרסיסים נועץ מבט כבוי בחנוכייה הבודדת שאף עליה נראה היה שהרכינה ראשה לנוכח המצב. קולו נשנק עת בירך באלם קול "שעשה ניסים לאבותינו בימים ההם בזמן הזה"

עיניהם נישאו אל על מתחננות בפעם המי יודע כמה.  "בזמן הזה, האומנם?"

הנזכה לראות את הציפיה הארוכה באה לסיום מתוק וטוב?

האכן יארע נס החנוכה הפרטי שלנו . אליו אנו כה מייחלים?

היעמוד כאן לצדנו ילד קטן שיברך על הנרות ויעלה אור באפילת חיינו?

"נס גדול היה פה" מרצדות מול עיניהם האותיות שעל הסביבון המפזז במהירות. השקט שהדהד בחלל הרעיש באוזניהם יותר משירתם הצורמת של משפחת בוכנשטיין ברוכת הילדים.

‎‎‎‎נס גדול יהיה פה?

– – – נותרה השאלה תלויה באוויר…                                         

ישועות אדירות בתפילה ההיסטורית - השנה אתם גם שם!

בשעות הנשגבות ויקרות הערך של נעילת החג בעיצומו של היום הקדוש והנורא "זאת חנוכה" שידוע כמסוגל לפעול ישועות וניסים תיערך השנה מעמד 'התפילה ההיסטורית' לבקוע שערי שמים בראשות מרן הכהן הגדול מאור ישראל ומשיירי הכנסת הגדולה מרן חכם שלום כהן שליט"א יחד עם הגאון הצדיק עמוד התפילה רבי שמעון גלאי שליט"א שיעתירו בזעקה ותחנונים עבור תורמי מגבית חנוכה תש"פ של בוני עולם שיוושעו בעל העניינים ברוחניות ובגשמיות. – הזדמנות נדירה לראות ישועות מעל לדרך הטבע. הצטרפו עוד היום למגבית חנוכה תש"פ עזרו לנו להביא את האור המיוחל באלפי בתים חשוכים בעם ישראל ושמכם יוזכר ע"י צדיקי הדור בתפילה להתברך בבניי חיי ומזוני ובפרט לזכות לנחת יהודי אמיתי מילדים בריאים ללא  עגמת נפש וצער ח"ו

 

בוני עולם משמש לכל אותם זוגות כבית לכל אורך הדרך. מרגע ההבנה שהבשורה מתמהמהת מלבוא ועד ליום המאושר בו יחבקו ילד בריא משלהם. בדרך יספקו להם בוני עולם. ייעוץ והכוונה רפואית. קשר רציף והדוק עם כל מומחי ובכירי הרופאים בארץ ובעולם, וזאת באמצעות סוללת יועצים ויועצות מקצועיים המשתלמים בתחום. ליווי ותמיכה רגשית ברגעים הנדרשים. שירותי השגחה ופיקוח במעבדות השונות ובמרבית בתי החולים ברחבי הארץ כולה. סיוע ותמיכה כספית בהתאם להנחיות. גמ"ח תרופות וציוד הלכתי בפריסה רחבה. וידע נרחב בתחומי הפוריות, פריון, גנטיקה, גניקולוגיה, ועוד.

המשאלה שלהם היא ילד.
המשאלה שלנו היא לעזור להם.
המשאלה שלכם היא להיות השליחים לכך!

ארגון בוני עולם פונה לליבכם וקורא לכם: זכרו עכשיו את כל המשפחות המצפות לנס. הגשימו להם את משאלת ליבם. ועזרו להם להכניס אור בימים אלו. בתרומתכם ל'בוני עולם' הינכם מסייעים לעוד זוג להפוך חלום למציאות ולהביא חיים לעולם!

הנס שלהם תלוי בצעד הבא שלכם! 

תרמו עכשיו להוסיף אור ונס, חייגו חינם: 1800-300-307

ניתן לתרום בעמדות נדרים פלוס
ניתן לתרום בעמדות קהילות

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש