מיזם 'קבלת הקהל' חוזר שוב – ובפורמט קורונה

חוזרים לשגרת העשי'ה למען הציבור. ומגייסים את ה'זום' לשירותכם

בימים אלו נערכים בארגון 'בוני עולם' לפרוייקט ייחודי ובלעדי. המדובר בהמשך לסדרת המיזמים של קבלת קהל ע"י גדולי הרופאים. אותם מקיימים בבוני עולם אחת לרבעון שנה, מיזם שלעצמו זוכה וגורף תודות רבים בהיותו מנגיש את צמרת הרפואה ומיטב המידע הרפואי לאוכלוסיה הכלל ישראלית. וכך, נוכח ההגבלות הקיימות בעקבות הקורונה, טכסו מנהלי הארגון עצה שתאפשר את המשך קיום הפעילות הנפלאה הזאת ואת מתן השירות המבורך בו נעזרים בכל פעם עשרות זוגות שנהנים מייעוץ מקצועי ללא תשלום. ואכן בשורה משמחת בידיהם. לפיה בימים שבין ה-19/05 ועד ל31/05 יקיים הארגון שיחות וידיאו אישיות ופרטיות בין זוגות שואלים לבין מיטב המומחים וגדולי הרופאים שיעניקו ייעוץ רפואי בתחומים: פוריות, פריון, הריון וה. בסיכון, גניקולוגיה וג. של מתבגרות, גנטיקה, רפואת העובר, תהליכים מעבדתיים, אנדומטרויוזס והנלווה עליהם.
את הפרוייקט מקדמים בוני עולם דווקא בימים אלו, לאחר שהתבשרנו כי גם ביחידות הפריה החוץ-גופית חזרו לשיגרת טיפולים, החלטה שהתקבלה לאחר שתדלנות רחבה ומאמצים רבים מצד הארגון שחבר לנציגי הרופאים והמעבדות. כך רואים גם לנכון מנהלי הארגון לקיים את קבלת הקהל בתקופה זו מתוך הבנה שדווקא כעת השאלות הן רבות. "אנחנו עדים למאות ואלפי פניות שמגיעות אלינו מקרב הזוגות מטופלי פוריות אשר נעצרו באמצעם של סדרות ומחזורי טיפול ומצאו עצמם תוהים בקשר לעתידם הטיפולי והמשך ההתמודדות בכל הנוגע לחלום המשותף שלהם, שהוא כמובן הזכות לחבוק ילד משלהם. והבנו שבעיתוי הזה המענה של בוני עולם שניתן עד כה במתכונת חירום ומצומצמת חייב להתרחב ולהכיל את המעטפת הנרחבת כבימים תקינים" אומר הרב אליקים לבנון מנהל הארגון בארץ.
מה שאולי מובן מאליו אך דורש את שימת הדגש הוא. שבעקבות המגבלות וע"פ ההנחיות שחלקן עדיין תקפות. וכחלק מהדאגה לשלום ציבור הזוגות הפונים. ייערכו השיחות באמצעות תוכנת שיחות הוידיאו 'ZOOM' וינוהלו ע"י צוות המחלקה הרפואית של בוני עולם תוך שימת דגש על פרטיות ודיסקרטיות מוחלטת לאורך כל ההתייעצות.

לפרטים ורישום תור ניתן לחייג למס' 03-9491216 ובשעות בהם אין מענה אנושי ניתן להשאיר הודעה שתטופל ע"י הצוות במשרד.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש