מיזם "פלאי עולם" לע"נ של האחים הקדושים פלאי הי"ד

מערך 'פלאי עולם' לזכרם של האחים הקדושים
שהקדישו את הרגעים האחרונים למען הבאת חיים חדשים לעולם

את הרגעים האחרונים לחייהם, רגע לפני שיצאו לשבת חתן ונקטפו באכזריות על ידי בן עוולה, הקדישו האחים הקדושים, אשר ויעקב פלאי הי"ד, למצווה השבועית שלהם למען זוגות הממתינים לזש"ק.
מערך קופות הצדקה של 'בוני עולם' ייקרא על שמם של הילדים שבמותם ציוו לנו את החיים.

בביקור תנחומים מצמרר ורווי אמונה שערך מנכ"ל בוני עולם הרב אליקים לבנון בבית משפחת פלאי בשכונת רמות, התבשרה אם המשפחה על מחווה מרגשת לזכרם של הילדים היקרים, שהקדישו את הרגעים האחרונים לחייהם למען הקמת דורות בישראל. מידי שבוע ביום שישי כשחזרו מתלמוד התורה, נהגו הילדים אשר ויעקב פלאי לעבור בין השכנים בבניין מגוריהם להתרמה קבועה עבור ארגון 'בוני עולם'.

גם ביום שישי האחרון לחייהם, דקות ספורות לפני שנעקדו על קידוש ה', לא ויתרו האחים על המצווה החשובה. מאוחר יותר, כשנודעו ממדי האסון בפיגוע הרצחני בתחנת האוטובוס שבשכונת רמות, החליטו בארגון בוני עולם להקדיש את מערך קופות הצדקה לזכר פועלם של האחים הקדושים הי"ד, ומעתה ייקרא בשם 'פלאי עולם'.

מערך איסוף התרומות בימי שישי פועל רבות בשנים בבניינים רבים בערים החרדיות, כשמשפחות רבות רואות זכות מיוחדת להכניס את השבת מתוך סיוע לזוגות המצפים לזש"ק להביא חיים חדשים לעולם.

במהלך ביקור התנחומים המרגש הודתה אם המשפחה בפני משלחת בוני עולם על המחווה המחזקת ותיארה את התחושה המיוחדת כי גם ברגעיהם האחרונים זכו ילדיה להיות שותפים בחיים החדשים של תינוקות רבים, ובפעילות המיוחדת של הארגון.

במשפחה מציינים כי הם מלאי תקווה שמעשיהם הנאצלים של האחים הצעירים הקדושים יעוררו השראה בבניינים רבים נוספים ברחבי הארץ

המשמעות המצמררת של ילדים שזכו להותיר חותם בעולם בגיל כה צעיר מעוררת הדים רבים, ובבוני עולם מספרים על בניינים רבים המבקשים להצטרף למערך קופות הצדקה ולהוסיף חיים בעולם לזכרם ולעילוי נשמתם של הילדים הקדושים, אשר ויעקב פלאי הי"ד.

לקבלת קופה של 'פלאי עולם' לעילוי נשמתם :

ניתן למלאות את טופס הבקשה:

או במספר הטלפון:

לתרומות לארגון בוני עולם:

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש