מובילים דעת קהל – הדים נרחבים לסרטון ובו הוראה נדירה של מרן חכם שלום הכהן שליט"א ל'בוני עולם' :

במהלך דיון הלכתי שערכו חברי ארגון 'בוני עולם' במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם הכהן שליט"א התייחס מרן לסוגיית החיסונים לנשים והפתיע בקריאה נדירה "שיילכו כולם להתחסם ולא לשאול שאלות"

שבוע לאחר שהתפרסם פסק ההלכה ההיסטורי אותו ביקש מרן פוסק הדור רבי חיים קנייבסקי שליט"א מחברי ארגון בוני עולם לפרסם בשמו אודות חובת ההתחסנות לנשים ובפרט לנשים הרות. סרטון דומה התפרסם בימים האחרונים ועורר גלים נרחבים ותגובות מבורכות בקרב מגזרים רבים בארץ. 

המדובר בסרטון מתוך דיון הלכתי אותו ערכו חברי ארגון 'בוני עולם' במעונו של מרן הגר"ש הכהן שליט"א אשר מלווה בפסיקותיו את הארגון ומשמש כתובת לשאלות רבות אשר עולות לשולחנם של יועצי הארגון ורבניה. בין השאר נשאל אודות דעתו בעניין החיסונים. במקום נכח אף יו"ר איל"ה הפרופ' אדריאן שולמן שהציג בפני מרן נתונים לפיהן אין חשש לנשים ליטול את החיסונים ומנגד את הסיכון הגבוה הקיים בקרב נשים צעירות העלולות לחלות בקורונה ואף הגיעו במקרים לא מעטים לכדי סכנת חיים ממש. מרן שליט"א ביקש שיעלו על הכתוב ע"ג נייר את דעתו ואף הקריא את הוראתו מן הכתוב כלשונו : לאחר ששמעתי את דבריו של פרופ' שולמן ואת יועצי הארגון 'בוני עולם' אודות מצב הנשים בהריון שנדבקו בנגיף הקורונה, דעתי שכל הנשים אפילו בהריון שחייבות ללכת לחסן את עצמן גם בני הבית גם הבעל גם כולם צריכים ללכת ולהתחסן. ולא לשאול הרבה שאלות"
כאמור הוראתו זו מצטרפת לקריאתו של מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א ששניהם ראו בארגון בוני עולם שליח שיעביר לכלל הציבור את דבר השם זו הלכה לפרסם ברבים ולזכותם בהצלת חיים בדרכי התורה ובקיום מצוות 'ועשית ככל אשר יורוך'. 

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש