התלכדות מרשימה של רבני הקהילות בבית שמש בכנס רפואה והלכה של 'בוני עולם'

בכינוס השתתפו בכירי הרופאים ויועצי הארגון שליבנו שאלות וסוגיות חשובות ומרכזיות יחד *הרצאה מחכימה נשא ד"ר אוהד שושני, והתקיים פאנל מיוחד בו השתתפו יועצי הארגון, בהם הועלו שאלות וסוגיות חשובות ומרכזיות, שקיבלו מענה מושלם בשילוב כוחות בין הרבנים לרופאים

בתחושת שליחות רבה ננעל הכנס שערך ארגון 'בוני עולם' בבית שמש בהשתתפות עשרות רבנים, דיינים פוסקים ומורי הוראה שייצגו את כלל הקהילות והחוגים בבית שמש.

לקראת כנס הרבנים הגדול לרפואה והלכה, עלו ראשי ורבני הארגון לקבל את ברכת הדרך מרבני העיר שליט״א אשר נתנו את ברכתם והדגישו את חשיבות קיום כנס הרבנים.

בין היתר ביקרה המשלחת אצל הרבנים: הגר"ק וייס רב חסידי ויז'ניץ, הגרש"י שטיצברג מרבני חסידי גור, הגר"י פינק מרבני חסידי בעלזא, הגר"מ גולדשטיין רב קהילת לב אליהו והגר"א פדידה רב קהילת עטרת יוסף.

פתח את הכנס מנכ"ל הארגון בישראל הרב אליקים לבנון שהציג את פעילות הארגון שחובק עולם ופועל למען בריאת העולמות באמצעים שונים. הוא סקר את המחלקות הרבות ששותפות למטרה העליונה, והדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה בין הארגון לבין הרבנים. "בוני עולם עוסק בהנגשת כל הידע הרפואי ועומד לעזר הרבנים בבואם לפסוק את הפסיקה ההלכתית, ולכן חשובה מאד ההתכנסות". 

ד"ר אוהד שושני רופא אנדרולוג ומומחה לכירורגיה אורולוגית הופיע בפני המשתתפים ובמשך שעה ארוכה הציג פורצדורות רפואיות סבוכות, ואת הפתרונות המוצעים. ד"ר שושני הוסיף וציין על סמך ניסיונו את חשיבות הקשר בין הרבנים לרופאים – דבר המביא תועלת רבה עבור הזוגות.

בקשב רב האזינו המשתתפים להרצאתו של היועץ ההלכתי מטעם בוני עולם הרב עזריאל וידרקר שהרצה בנושא חיי המשפחה ע"פ ההלכה.

בפני המשתתפים הוצגה הפעילות של 'בוני עולם' בתחום הייעוץ ההלכתי-רפואי. "כל יום מתקבלות כ-300 שיחות לכלל היועצים כאשר גם רבנים מפנים אלינו את הפונים וגם הרבנים בעצמם פונים".

עוד הוסבר כי לאור העובדה שהארגון נוסד על ידי גדולי ישראל וממשיך את פעולותיו יחד עם עצת גדו"י, ישנה חשיבות רבה בתיאום מלא בין הרב המלווה את הזוג לבין היועצים ההלכתיים של הארגון.

לאחר מכן התקיים רב שיח מיוחד שהתקיים עם יועצי בוני עולם, הרב אליעזר גרינבוים, הרב מרדכי שוימר, הרב אהרון רייזמן, הרב אמיר קריספל הרב יוסף מאיר ברנשטיין נציג בוני עולם בבית שמש, הרב שמעון בורנר והרב עזריאל וידרקר. במסגרת הפאנל השיבו היועצים בבהירות לשאלות הרבנים בתחומי מומחיותם והיו לעזר רב.

רבנים ומו"צים פנו לאחר הכנס להנהלת 'בוני עולם' והודו להם על שנטלו על עצמם לארגן ערב מקצועי וייחודי זה שהעשיר אותם בכלים נחוצים וחשובים לטובת הפונים הרבים הצריכים עזרה ברפואה והלכה.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש