כנס מקצועי של מאוחדת ובוני עולם באלעד

המשתתפות האזינו להרצאות מקצועיות מפי נשות מקצוע מובילות * הכנס זכה לברכת רבני הקהילות בעיר * נשאו דברים הרב אליקים לבנון מ'בוני עולם', הרב משה כהן סגן מנהל מחוז מרכז במאוחדת, ר' מוטי זוננפלד והרב אברהם שטרן יו"ר דגה"ת וחבר מועצת עיריית אלעד

מאות מנשות אלעד השתתפו השבוע בכנס מרשים שנערך בשיתוף פעולה בין ארגון 'בוני עולם' ל'מאוחדת'. הכנס התקיים באולם הספורט בעיר ובשיתוף עיריית אלעד. הכנס עסק בסוגיות הנוגעות לגיל ההתבגרות

דיאטנית מאוחדת באלעד הגב׳ אסנת וולפוס סידי הרצתה בנושאי תזונה בגיל ההתבגרות והסימפתומים הנלווים השכיחים בקרב בני ובנות הנוער.והרחיבה בדרכי הטיפול ופעולות המניעה להמעטת התופעה.

ד"ר נועה פלדמן מהמרכז הרפואי אסף הרופא הציגה בצורה מקצועית התואמת למגזר החרדי על כל גווניו את הרפואה לנשים תוך התמקדות בגיל ההתבגרות.

הסופר הרב חיים ולדר דיבר על חינוך ילדים ועל כך ש"ילדים לא תמיד מספרים על עצמם". בהרצאה דובר על מגוון נושאים וביניהם טיפים מעשיים לחינוך ילדים תוך שילוב של סיפורים אישיים הומוריסטיים שנגעו ללב המשתתפות.

בהמשך האזינו המשתתפות לדבריו של הרב אליקים לבנון מנהל 'בוני עולם' בישראל שסיפר על פעילות הארגון העולמי העוסק בהעלאת המודעות לכלל האוכלוסייה בנושאים שונים הקשורים לזוגות המצפים לישועה. במהלך סקירתו ציין הרב לבנון כי עד כה נולדו בס"ד כ-6000 ילדים הודות לפעילות הארגון.   הוא הוסיף ותיאר את הקשיים הנלווים במהלך הטיפולים השונים ועל הייעוץ והתמיכה המקצועיים שמעניק 'בוני עולם' והודה  לרב שלמה בוכנר ולרב ברוך הלפרין ראשי הארגון העולמי.

במהלך הערב נשא דברי ברכה הרב משה כהן, סגן מנהל מחוז מרכז במאוחדת שציין כי מאוחדת רואה חשיבות רבה בנושא הרפואה המונעת וקידום הבריאות. "להיות בריא ולהישאר בריא זה המוטו שלנו" אמר.  והוסיף את המחויבות העמוקה כלפי ארגון בוני עולם שגם בעיר אלעד מהווה מקור חיים מפכח לעשרות תושבים שלולא עזרתם יכול והיו עדיין שרויים בחשיכה. לאחר מכן העניקו מנהלי 'בוני עולם' תעודת הוקרה לרב משה כהן על שיתוף פעולה המבורך עם בוני עולם למען הזוגות.

כן נשא דברים ר' מוטי זוננפלד שהזכיר את חשיבות הפרויקט המיוחד הנקרא' לב דניאלי' – פיקוח הלכתי השגחתי שמלווה את הזוגות בכל המעבדות ובתי החולים ברחבי הארץ שיוסד ע"ש ביתו הנערה דניאלי זוננפלד ע"ה, היכן שנקטעו חיים, בבוני עולם מוסיפים חיים.

כן נשאו דברי ברכה בשם עיריית אלעד הרב אבי שטרן יו"ר דגל התורה בעיר והגב' י.דבורה ברונר שבירכה את הבאות ואת הנהלת בוני עולם היוזמה הברוכה בהעלאת המודעות לנושאים קריטיים כגון אלו והעשרת הידע למאות האימהות שרכשו את הכלים הנכונים להתמודדויות והיכרות נכונה יותר עם שלל הסיטואציות. בסיום הודו המשתתפות נרגשות למארגני הערב על הכנס המוצלח.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש