סיור מרגש של רב הכותל הגר״ש רבינוביץ במעבדות אסותא שבפיקוח 'בוני עולם'

הגר"ש רבינוביץ: "הארגון כשמו, כן הוא, יודע לבנות עולמות ולהחזיר לאנשים את השמחה"

הביקור לווה ע"י מנהל היחידה ד"ר טל שביט ופרופ' אדריאן שולמן ומנהל ארגון 'בוני עולם' בישראל הרב אליקים לבנון * הגר"ש רבינוביץ: "הארגון כשמו, כן הוא, יודע לבנות עולמות ולהחזיר לאנשים את השמחה"
ביקור מרשים התקיים במעבדת IVF של אסותא ברמת החייל העומדת תחת הפיקוח ההלכתי של 'בוני עולם' עת הגיע למקום רב הכותל והמקומות הקדושים הגר"ש רבינוביץ.
הביקור לווה ע"י מנהל היחידה ד"ר טל שביט ופרופ' אדריאן שולמן ומנהל ארגון 'בוני עולם' בישראל הרב אליקים לבנון.
הנוכחים הציגו בפני הרב רבינוביץ את הפעילות הענפה של הארגון המקיים שיתוף פעולה רב שנים והדוק במיוחד עם בית החולים בנוסף לכל נקודות הפיקוח הפועלות בבתי החולים והמעבדות בארץ.
רב הכותל והמקומות הקדושים עמד מקרוב אחר הפעילות שנעשית תחת שרביטו של המייסד הרב שלמה בוכנר, וקיבל סקירה מקיפה על מערך הפיקוח ההלכתי.
פרויקט 'לב דניאלי' הינו מערך פיקוח הלכתי באמצעות 'בוני עולם' במעבדות הפוריות בבתי החולים השונים ברחבי הארץ. השגחות אלו מהוות אמצעי כפול למניעת טעויות אנוש חלילה ומעניק תחושת רוגע לזוג ביודעם ששמירה יתירה נתונה בכל מהלך הטיפול.
הרב אליקים לבנון סקר את התרחבות הפעילות הכלל ארצית ואת היקף הסיוע המוגש ע"י הארגון המתבטא במאות פניות חודשיות. הפניות הרבות עוסקות במגוון רחב של התחומים הנוגעים לסיוע לזוגות המצפים להיפקד בזש"ק החל מייעוץ רפואי וכלה בתמיכה כספית בעלויות הגדולות המונחות על כתפי הזוגות.
הארגון זוכה שכל גדולי הדור מכל החוגים והעדות סומכים ידיהם עליו ומפקחים על פעילותו, ובחודשים האחרונים התקיימו כינוסים היסטוריים בבתי גדולי הדור אשר בהם העבירו את דברי הוראתם הברורים ותשבחות על פעילות הארגון.
הגאון הרב שמואל רבינוביץ אמר בתום ביקורו כי "הארגון כשמו, כן הוא, יודע לבנות עולמות ולהחזיר לאנשים את השמחה. אין שמחה גדולה יותר מאדם שזוכה לזש"ק, המשך שרשרת הדורות. תודה על פעילותם כמו גם לרופאים החשובים באסותא שמשתפים פעולה למען המטרה החשובה".

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש