הפסק ההיסטורי שבוני עולם התבקשו לפרסם. והסרטון ששובר את הרשת – חיסון לנשים צעירות בראי פוסק הדור

מרן שר התורה פוסק הדור הגר"ח קנייבסקי שליט"א בפסק הלכה היסטורי ל'בוני עולם' : חובה על הנשים להתחסן כהשתדלות מונעת בשל המצב החמור בו עשרות נשים בהריון מאושפזות וזקוקות לרחמי שמיים מרובים.

את השאלות המורכבות אודות דעת תורה לגבי נטילת חיסון לנשים צעירות. העלו חברי ארגון 'בוני עולם' לאחר שמאות פניות בנושא מצד צעירים וצעירות מכל המגזרים בישראל הבהירו כי הציבור למעשה מחפש תשובה ברורה עליה יוכלו להסתמך ולבטוח בנושא. כך נכנסו לחדרו של הרב השבוע חברי הנהלת הארגון שהם מלווים ביו"ר איל"ה הפרופ' אדריאן שולמן, רופא בכיר בביה"ח מאיר ואסותא. שהציג בפני מרן שר התורה את הקביעה הרפואית לפיה אין חשש בנטילת החיסונים, והדגיש את הסיכון הגבוה שקיים בנשים צעירות שעלולות להידבק ולחלות בזמן ההריון דבר שכרוך בפיקוח נפש ממש. בראותינו האיך המוטציה שהתפשטה לאחרונה גוברת ותוקפת דווקא נשים צעירות הנמצאות בשלבים המתקדמים להריונן כשבבתי החולים עולים לצערינו מספר המקרים של אשפוזים תוך כדי הנשמה והרדמה המסכנים את הנשים הללו ובמקרים רבים מעמיד בסכנת חים את העובר. הגר"ח הורה לחברי 'בוני עולם' ולמנכ"ל הרב אליקים לבנון לפרסם בשמו כי על הנשים להתאמץ וליטול את החיסון לבלתי יסכנו את חייהן ח"ו. ובירך את הנהלת הארגון הפועל רבות עבור דורות בריאים בעם ישראל שיזכו להמשיך להביא חיים לעולם.

 
 

הסרטון בו נראה הגר"ח עונה בתשובות קצרות ונוקבות באשר למחוייבותן של הנשים להתאמץ וליטול את החיסון. צבר צאוצה אדירה מהרגע בו התפרסם. גורמים רבים ראו בסרטון קלף של ישועה מול החששות שהצטברו וגרמו עד כה להימנעותן של נשים רבות מלהתחסן. משרד הבריאות ואיגוד איל"ה כמו גורמים נוספים המעורים בהשפעת דעת הקהל בישראל ביקשו לעשות שימוש בסרטון כדי להעלות את המודעות ולעורר את הנשים להתחסן מבעוד מועד ובכך לעצור את הקטסטרופה הקיימת במחלקות ובפגיות. 
שטף של תגובות חיוביות ממשיך לזרום למשרדי הארגון מצד אלפי אזרחים שנחשפו לשאלון הנדיר ורואים לנכון להודות לשליחים מ'בוני עולם' שהשכילו להרים את הכפפה ולהביא את דעת התורה הברורה ממרן שר התורה רבן של ישראל הגר"ח שליט"א לרווחת הציבור כולו. 
בבוני עולם מציינים שכמובן וההוראה הינה ברורה וחד משמעית אם כי ישנן הנחיות רפואיות הקובעות כי מתחילת ההריון ועד לשבוע 15 לא מומלץ ליטול את החיסון בשלב הזה. ייתכנו שינויים בקביעה זו וע"כ יש צורך להיוועץ ברופא מומחה טרם נטילת החיסון בשליש הראשון להריון.  

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש