המגבלות הוסרו סופית ובבוני עולם ממהרים להשלים פערים

בתום שנה וחצי של מפגשי השתלמות מצומצמים ולצד מגבלות ריחוק סוף סוף חוזרים בבוני עולם לערבי העיון ליועצים בפורמט נרחב כבעבר

מזה שנים מקיימים ארגון בוני עולם ערבי עיון ליועצי ורבני הארגון בהם דנים ומנתחים מההתפתחויות החדשניות שעולם הרפואה מציג בשלל הנושאים בהם נשאלים היועצים על ידי זוגות. אחת לכמה שבועות מתקיים ערב השתלמות במהלכו נחשפים צוות המחלקה הרפואית לתכנים מרתקים ומעשירים את הידע המקצועי שלהם באמצעות הרצאות שנמסרות מפי גדולי הרופאים ומנהלי המחלקות והמעבדות שבבתי החולים ברחבי הארץ. עם החלתן של מגבלות הקורונה נמנעו במשך מספר חודשים מלקיים את הכינוסים. אם כי ככל שהתחלואה נסוגה התקיימו יותר ישיבות עבודה מעין אלו אך הן היו נתונות לחומרות המגבלות שהשליכו על ישיבה מרוחקת וצמצום מספר המשתתפים. 

עתה משהוסרו המגבלות האחרונות מחזירים בוני עולם את הפורמט למתכונתו הקבועה כאשר היא תאפשר לנבחרת גדולה יותר של יועצים לקחת חלק בכנסים ולרכוש כלים וידע שיעמדו לרשות אלפי הזוגות הנעזרים בהכוונה וייעוץ על ידי חברי הארגון. 

בישיבה האחרונה נמסרו הרצאות מפי ד"ר יואל טולדנו – מומחה לאנדוקרינולוגיה ורופא בכיר לרפואת האם והעובר במרכז הרפואי רבין. וד"ר אדם פרקש – מנהל מכון אניגרפיה ומרפאה רב תחומית למומים וסקולירים בביה"ח שערי צדק. 

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש