הכנסת ספר תורה של ארגון בוני עולם לזכות הזוגות המצפים לזש"ק

מעמד מרגש לכבודה של תורה עם סיום כתיבת ספר התורה של ארגון 'בוני עולם' שנכתב בהשתתפות כל עמך ישראל, לזכותם של אלפי זוגות חשוכי הילדים, התקיים ביום חמישי האחרון במלון 'וולדורף אסטוריה' בירושלים בהשתתפות רבנים, אישי ציבור, ראשי ארגון 'בוני עולם' והתומכים הדגולים העומדים מאחורי הפעילות האדירה והברוכה של הארגון. ספר התורה הוכנס לבית מדרשו של הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א.
במעמד המרגש שהתקיים ע"י המארח הנדיב הדגול הרב מאיר פישל, השתתפו ראשי הארגון ובראשם היו"ר והמייסד הרב שלמה בוכנר, אביהם של חשוכי הילדים והמנכ"ל הנמרץ הרב אליקים לבנון, וכן התומכים היקרים שנדבם ליבם לסייע לפעילות קודש זו ובראשם הרב מרדכי זוננפלד, אשר מוסר את נפשו ומשקיע מהונו לסיוע לאלפי משפחות חשוכי ילדים, ואף מיוזמי וממקימי המפעל הגדול 'לב דניאלי', מערך הפיקוח ההלכתי של בוני עולם במעבדות בבתי החולים, לזכרה של בתו דניאלי ע"ה.
עוד בטרם התקיים מעמד הכנסת ספר התורה, התקבלו ראשי ארגון 'בוני עולם' – בראשות היו"ר והמייסד הרב שלמה בוכנר יחד עם מנכ"ל הארגון הרב אליקים לבנון, בבתיהם של גדולי ישראל שקיבלו אותם בהערכה רבה ובחמימות, ואף כתבו אות בספר התורה המיוחד לזכותם של זוגות חשוכי הילדים.
מעמד מיוחד התקיים במעונו של מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א שבירך את ראשי 'בוני עולם' והעתיר תשבחות על פעילותם הברוכה שמסייעת לאלפי משפחות לזכות לזש"ק. לאחר מכן כתב מרן רה"י את האות האחרונה בסה״ת ואיחל הצלחה לארגון בכל פעילותו שיזכו לקדש שם שמים ברבים.

שורה ארוכה של אישי ציבור המכירים ומוקירים את פעילות הקודש של הארגון בכל ימות השנה הגיעו למעמד המרגש כדי להודות לראשי הארגון על פעילות הקודש. בין אישי הציבור נמנים שלוחא דרבנן חברי הכנסת יו״ר ׳יהדות התורה׳ הרב יצחק גולדקנופף, הרב יואב בן צור, הרב אורי מקלב, הרב יעקב אשר, מנכ״ל תנועת ש״ס הרב חיים ביטון, הרב יעקב טסלר, הרב ינון אזולאי, הרב משה אבוטבול, הרב אברהם בצלאל, ראש העיר ירושלים משה ליאון, וכן מ"מ רה"ע ב"ב הרב מנחם שפירא, מ"מ רה"ע חיפה הרב מיכי אלפר ואישים נוספים.
במהלך האירוע נשאו הרבנים האורחים דברי חיזוק וברכה והעלו על נס את הפעילות של 'בוני עולם', שבזכות התמיכה הכספית והנפשית והייעוץ וההכוונה, אלפי משפחות זכו להיפקד בזרע של קיימא.
אורח הכבוד הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו שכובד לשאת דברים במעמד המיוחד, ציין בדבריו כי הוא מכיר את ארגון 'בוני עולם' מזה שנים רבות והוא זוכה ללוות את הפעילות גם בשאלות הלכתיות בתחום הפיקוח הרפואי וגם בתחום הסיוע לזולת, לכל משפחה חשוכת ילדים.
את המשא המרכזי נשא הגה"צ הגר"ש גלאי, שרבים נושעו מברכותיו וזכה ארגון בוני עולם' להיות קרוב למלכות ולהתברך מפיו פעמים רבות. בדבריו ציין שארגון 'בוני עולם' אותם הוא מכיר במשך שנים ארוכות, לא מתייאשים מאף זוג כדי לסייע להם לזכות בפרי בטן, וכי הוא מעיד על מקרים שהיו קרובים אליו והם לא פסקו מלסייע עד שנשמעה הבשורה המשמחת.
לאחר מכן, בהשתתפות הקהל הרב, ערך הגר"ש גלאי תפילה מרגשת – תיקון מיוחד לזכותם של הזוגות שיזכו להיפקד בפרי בטן במהרה, כשכל המשתתפים שופכים שיח לפני היושב במרומים שיחוס ויחמול על הזוגות חשוכי הילדים שיזכו להיפקד בזרע של קיימא, בזכות ספר התורה שזה עתה נכנס ברוב עם הדרת מלך.
הרב שלמה בוכנר, היו"ר והמייסד של 'בוני עולם' שנושא על כתפיו את העול האדיר של פעילות הארגון בארץ ובחו"ל, ריגש את המשתתפים בסיפורה המיוחד של אשה שפנתה ל'בוני עולם' וכבר התייאשה לאחר אינספור ניסיונות כושלים, ואף שקלה להפסיק את הטיפולים, לאחר שגם הרופאים נואשו ואמרו שמוטב להפסיק את הטיפולים הרפואיים היקרים והמורכבים. היא סיפרה שאפסו סיכוייה לזכות בזש"ק וחבל להכביר במאמצים. אולם הוא הצליח לשכנע אותה להמשיך בכל דרך אפשרית ואף דאג וסייע לה הן בתמיכה כספית והן בליווי מול הרופאים. וברוך ה' זכתה, בגיל מבוגר, לשני בנים בריאים ושלמים ובערב ר"ה האחרון התקשרה להודות לו על שלא התייאש על אף שגם היא וגם הרופאים כבר התייאשו. "זה המסר שלי לכל משפחה: אנחנו לא מתייאשים מאף אחד וזה המוטו שלנו – לנסות ולעזור לכל אחד בכל דרך אפשרית", סיים הרב בוכנר את דבריו לקול תשואות הקהל.
הרב אליקים לבנון, מנכ"ל הארגון הנמרץ והמסור שזוכה לקרבה מיוחדת אצל גדולי ישראל, נשא דברים באירוע וציין את גודל המעמד שארגון 'בוני עולם' עושה כל שנדרש הן מבחינה רוחנית והן מבחינה רפואית, כדי שכמו שבימים אלו זוכה הארגון לציין את לידת הילד העשרת אלפים, יזכו בעז"ה בקרוב לציין את לידתם הילד העשרים אלף ולגרום לשמחה ולאושר בעוד אלפי בתים בישראל.
כאמור, באירוע השתתפו מאות אורחים ותומכים שהגיעו ליטול חלק במעמד לכבודה של תורה, ובמשך שעה ארוכה, נעמדו מאות האורחים על רגליהם ולקול תזמורתו המורחבת של מקהלת נגינה בניצוחו של צביקי רובין והזמר מוטי ויזל שריגש את האורחים בשירה היוצאת מן הלב, רקדו האורחים לכבודה של תורה ולכבוד המעמד המיוחד.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש