הדים נרחבים ותגובות נלהבות לועידה הרפואית השנתית ה-2 של בוני עולם.

הועידה המתקיימת זו השנה השניה ברציפות זכתה להצלחה חסרת תקדים עת אירחה בין שורותיה למעלה מ35 מנהלי מחלקות ומעבדות שונות הפרוסות בכל בתי החולים ברחבי הארץ. סגל הרפואה הבכיר בישראל בתחומי הגניקולוגיה פוריות פריון הריון וגנטיקה התכנס לדיון שנשא אופי מקצועי ברמה גבוהה ובאופן שהביא כבוד רב לתחומים ולנצרכים להם. לצד כל אוישיות הרפואה הנבחרים כיבדו בנוכחותם גם אישי ציבור ועסקנים ידועי שם ביניהם הרב אלימלך פירר יו"ר עזרא למרפא, הרב מרדכי זוננפלד מי שהקים וייסד את פרוייקט 'לב דניאלי' המפעיל את מערך ההשגחות של בוני עולם במעבדות לזכרה של בתו הנערה דניאלי זוננפלד ע"ה. פרופ' ארי שמיס מנכ"ל רשת אסותא מרכזים רפואיים שנשא בתואר ארוח הכבוד והביא בדברי הברכה את הערכתם העמוקה של גורמי הרפואה כולם לארגון בוני עולם ומפעלותיו הברוכים הנותנים את אותותיהם בכל מקום ופינה בתחומים הנ"ל.

הועידה נערכה ברוב פאר במסעדת סומסה שבמרכז דימול רמת-גן לצד שולחנות ערוכים, את פני המשתתפים קיבל הרב אליקים לבנון מנהל בוני עולם ישראל כשהוא מציין את הערך המוסף והעליון אותו רואים בבוני עולם בקשר הרציף ובשיתוף הפעולה המתמיד עם הרופאים ומכוני הרפואה כולם באין העדפות ומבלי הבחנות מגזריות מגדריות או קהילתיות. והודה בחום למשתתפי הועידה על נכונותם הראויה לשבח לעזור ולקחת שותפות בפעילות הארגון ששמו יצא לפניו כמוביל בתחומו וכבית מרכזי לכל הקשור בהבאת חיים תקינים ובריאים לעולם. ובפרט על שפינו מסדר יומם העמוס ע"מ להעניק מידיעותיהם ולתרום מנסיונם לשיפורים ויעולים נוספים שצצו על רקע החידושים הטכנולוגים והמדעיים שנוספו לנושאים הללו.

במהלך הועידה הוענקה תעודת הוקרה להרב אלימלך פירר על תמיכתו האיתנה בפעילות הארגון בכל עת כמו"כ העניק הרב לבנון לפרופ' ארי שמיס אות מגן כהוקרה על עמידתו לימין בוני עולם בכל זמן לאורך כל הדרך.

בסיום הודו לכל המשתתפים תוך איחול להמשך העמקת שיתוף הפעולה והרחבתו לאפיקים חדשים ככל שידרשו בדרך למטרת העל של בוני עולם המסכמת את הועידה במגוון של בשורות שבוודאי יביאו תועלת עצומה והקלות שונות לאלפי זוגות בשנה הקרובה

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש