בשורה ירושלמית – רופאים ופרופ' ממיטב המומחים העניקו ייעוץ מקצועי לזוגות במשרדי בוני עולם המחודשים בי-ם

במסגרת יוזמת קבלת הקהל אותו מקיימים בוני עולם בכל רבעון שנה. השירות התרחב ומעתה יתקיים גם במשרד הממוקם בירושלים , לרווחת הזוגות תושבי הבירה וגלילותיה

כחלק מפרוייקט 'לב דניאלי' של 'בוני עולם' מתקיימים אחת לרבעון שנה ימי קבלת קהל. במהלכם מארחים בוני עולם את מיטב המומחים וגדולי הרופאים בארץ אשר רואים בשיתוף הפעולה עם בוני עולם ערך עליון המשמש את טובת המטופלים מכל המגזרים בישראל. ולכך מטריחים את עצמם ליטול חלק ביוזמה המבורכת ומעניקים ייעוץ רפואי מקצועי חינם ללא עלות לעשרות זוגות וכל זאת במשרדי הארגון כשהנוחות המקסימאלית של הזוגות מלווה את הפגישות הללו. 
לאחר הייעוץ הראשוני מתלווה אל הזוג לבחירתו יועץ רפואי מתוך הצוות המקצועי של בוני עולם ויחד איתם מנתח את חוות דעתו של הרופא ומנחה את בני הזוג באשר להמשך הדרך בואכה ההורות המצופה כשלנגד עיניהם של היועצים ניצבת המטרה: שיזכו לחבוק ילד בריא במינימום כאב וזמן האפשרי. 
בשנה זו בעקבות מגבלות הקורונה לא התאפשר לקיים את הפרוייקט כפי שהיה מתקיים בשנים האחרונות. אך נעשו מאמצים רבים כדי לאפשר בכל זאת את קיומו אחת לחצי שנה וזאת תחת מגבלות והנהגות משרד הבריאות הכוללות הקפדות על כל סעיפי ההנחיות הברורות. וכך גם בעיד הקורונה שהקשתה על רבים לקבל מענה מסודר זרחה קרן אור של תקווה וישועה דווקא מבין כותלי בוני עוןלם שלא פסקו מחפעול לטובת ולרווחת הזוגות אף לא ליום אחד. 
עם חנוכת המשרדים החדשים בירושלים וכחלק ממהלך שנועד להרחיב את השירות הניתן באיזור הבירה והידוק שיתוף הפעולה עם הרופאים והמרכזים בירושלים. התארחו חלק מרופאי המרכזים הרפואיים 'הדסה'  במשרדי הארגון בי-ם ותרמו לזוגות מידע נחוץ ואבחון ללא תשלום. 
בתוך כך התכנסו יועצי הארגון לישיבת עבודה עם צוות יחידת ההפריה החוץ גופית בהדסה הר הצופים כהיערכות וקבלת אינפורמציה עדככנית לקראת פתיחתה של מרפאה ייחודית להפלות חוזרות שתשולב בעבודת היחידה הפועלת במקום. 

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש