ברוב פאר והדר נחנכו משרדי “בוני עולם” בירושלים

באירוע רב רושם ומלא התרגשות נחנכו משרדי ארגון הקודש “בוני עולם” בירושלים.

משרדי הארגון הקיים בארץ ישראל כשמונה שנים, נמצאים מאז פתיחתם בבני ברק סמוך ונראה לבתי גדולי ישראל בעיר.

בשנים האחרונות הועלתה דרישה מאנשי ירושלים ורבניהם בבקשה לפתוח משרדים גם בעיר הקודש, זאת בכדי להקל את תושבי העיר ובנותיה הנצרכים לסיוע הארגון.

לאחר תקופה של חיפושים ובדיקות נפתח כאמור המשרד הראשי בעיר ירושלים במרכז העיר החרדית בתוככי שכונת גאולה, ברחוב מלכי ישראל 8, בקומה הראשונה.

כאמור, במוצאי השבת שעברה התקיים אירוע רב רושם ל קביעת מזוזה וחנוכת המשרד החדש.

לכבוד האירוע הגיעו מארצות הברית מייסד הארגון הרב שלמה בוכנר והרב ברוך הלפרין מעסקני “בוני עולם” הבכירים, זאת לאור הוקרה לגדולי ישראל שליט”א שהטריחו עצמם לחנוכת המשרד.

בקביעת המזוזות התכבדו כ”ק מרן אדמו”ר מבויאן שליט”א, הרה”צ רבי אהרן מרדכי רוקח שליט”א בן כ”ק מרן אדמו”ר מבעלזא שליט”א שהגיע בשליחות אביו, והרה”ג יצחק יוסף שליט”א שכיבד את הארגון והאירוע בקביעת מזוזה.

הרבנים גדולי ישראל שליט”א הסבו לשתיית “לחיים” שם הביעו את התרגשותם הרבה לנוכח מסירות הנפש של “בוני עולם” והמהפך שהיו שותפים בס”ד בעזרה לכל יהודי בהבאת האור לביתו.

כן כיבדו את האירוע בהשתתפותם הרה”ג יוסף אפרתי שליט”א יו”ר הליכות הארץ ונאמנו של מרן הגרי”ש אלישיב זצ”ל, שהיה מהתומכים והמעודדים הגדולים של “בוני עולם”, והרה”ג אמיר קריספל שליט”א יד ימינו של הראשון לציון מרן עובדיה יוסף שליט”א.

נציגי הארגון בארץ, בראשם המנכ”ל הרב חיים שטרן, המנהל הרפואי הרב אליקים לבנון, והרה”ג יעקב אייכלר שליט”א, היועץ הבכיר ומו”ץ, קיבלו בברכה את ראשי קופות החולים מאוחדת וכללית ולאומית שכיבדו את הארגון בהשתתפותם בציינם את זכותם הרבה להיות שותפים לארגון קודש זה.

כן השתתפו חברי הכנסת הרב אורי מקלב והרב מאיר פרוש שידם רב להם בסיוע לציבור הרחב, בציינם שארגון “בוני עולם” הוא הכתובת אליו הם מפנים את ציבור הפונים בעת הצורך ביודעם כי שם יקבלו את הסיוע הנכון ביותר בכל המובנים מהמקצועי ועד הפיננסי.

לאחר שעת חצות הלילה התפזר ציבור המשתתפים בהרגשה כי הארגון שכבר פרץ הרבה מכשולים מאז קיומו נכנס לעידן חדש בעיר ירושלים כאשר שירותיו יהיו נגישים יותר לתושבי העיר והמרחב בלי שיצטרכו להטריח עצמם למרכז הארץ.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש