במסגרת שיתוף פעולה בין בוני עולם ורבנות משטרת ישראל סייר רב המשטרה במוקד הפיקוח של בוני עולם

בפני הרב ברכיהו הוצגו דרכי הפיקוח המסופקות בתוככי המעבדות השונות כחלק מפרוייקט 'לב דניאלי' שע"י ארגןו בוני עולם ומפעיל מערך של שערות מוקדי השגחה בבתי החולים והמכונים בארץ

לצד הרחבת והעמקת המודעות בקרב ציבור המשרתים בגופי הביטחון בדבר צריכת שירותי הארגון ופעולותיו הניתנים בקרב כל המגזרים. אירחו ב'בוני עולם' הבוקר את נצ"מ הרב רמי ברכיהו, רבה הראשי של משטרת ישראל. לסיור מקיף ומסקר במעבדות שבפיקוח בוני עולם במרכז הרפואי אסותא בראשל"צ. שם עמד מקרוב אחר הפעילות ונוכח לראות בעשיה הבלתי נלאית המחברת בין מקצועיות ונשמה בדרך להישגים המרשימים בס"ד. את הסיור ערכו במעבדה אשר מחזור טיפוליה הוא מהגבוהים בסטטיסטיקה הארצית ומהווה חוליה נוספת בשרשרת כלל המעבדות בבתי החולים בישראל אשר בעבודה משותפת עם בוני עולם רושמים הצלחות ובשורות משמחות בבניית משפחות והבאת חיים לעולם. 

בהמשך פנו למעבדת MFC הסמוכה שעומדת תחת ניהולו של ד"ר אריה ברקוביץ. המתמחה במקצועיות מיוחדת בחיפושים נדירים ומשמשת במקרים רבים גלגל הצלה אחרון לזוגות בעלי סיכויים נמוכים. הודות לשיטות מסויימות וציוד מתקדם ומשוכלל מתאפשר לצוות העובד במקום להגיע לרמה גבוהה יותר של תוצאות. כמובן שאף במעבדה זו נעשות פעולות רבות בפיקוח מערך ההשגחה של בוני עולם. 

את הסיור הנחה ד"ר אריק כהנא מנהל יחידת הivf במקום ובליווי הרב אליקים לבנון מנהל הארגון בארץ. בישיבה שקדמה לסיור סוכם על שורה ארוכה של שיתופי פעולה נרחבים שיקוימו בין הארגון ובין רבני המשטרה העומדים בצומת מרכזית בחייהם של משרתים רבים וזאת לטובת כלל האוכלוסיה בארץ.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש