ביקור כ”ק אדמו”ר מסדיגורה בבית החולים אסף הרופא

ביקור חיזוק לזרעא חיא וקימא

ביקור רב רושם נערך בשבוע שעבר על ידי הוד כ”ק מרן אדמו”ר מסאדיגורה שליט”א בבית חולים ‘אסף הרופא’, בכדי לברך ולחזק את ארגון “בוני עולם”.

בין הפעולות העצומות של ארגון “בוני עולם”, פעולות שברובן סמויות מן העין הציבורית, מגיעים מחו”ל מומחים שונים אשר יכולים לסייע לזקוקים לכך, כאן בארץ ישראל.

הבאת המומחים חוסכת טירחה ובעיות לא פשוטות כאשר צריכים להגיע אליהם לחו”ל, שלא לדבר על סכומי הכסף העקיפים שיש להוציא כאשר שוהים תקופה בחו”ל מעבר לעלות המומחה.

אחד המומחים המגיעים כבר מספר שנים, פעמיים בשנה הוא הפרופסור פיטר שלייגל מבית החולים ‘קורנל’ בניו יורק, הנחשב למומחה הטוב ביותר בעולם בתחומו.

עלות הגעתו של מומחה זה ממומן באופן מלא על ידי ‘בוני עולם’ כאשר המטופלים לא נדרשים לשלם ולו סכום פעוט של השתתפות עצמית.

גדולי ישראל שליט”א אשר נמצאים באופן תדיר בסוד המהלכים של הבאת המומחים הם אלו המעודדים ומחזקים את ראשי הארגון בפעולות אלו, אשר עלותם מגיעה למאות אלפי דולרים לביקור.

בשבוע שעבר, בעת ביקורו של הפרופסור שלייגל בארץ, הטריח עצמו כ”ק מרן אדמו”ר מסאדיגורה שליט”א לבית החולים אסף הרופא, שם קיבל הרופא את הנדרשים לכך.

את האדמו”ר שליט”א ליוו הרב ברוך הלפרין מראשי ‘בוני עולם’ בניו יורק, יחד עם מנהלי הארגון בארץ ישראל. כ”ק האדמו”ר שוחח עם פרופסור שלייגל והביע בפניו את הערכתו על המאמץ והרצון הכן שעושה על מנת לסייע ליהודים כאן בארץ ישראל.

כן האציל האדמו”ר מברכותיו למטופלים במקום וביקש באופן אישי שיעדכנו אותו כאשר בבתיהם ישמע קול הנער בוכה בקרוב ממש.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש