'בוני עולם' מארח את ראש הממשלה לשעבר מר בנימין נתניהו וח"כ משה גפני לסיור במדיקל סנטר הרצליה

ראש הממשלה לשעבר מר בנימין נתניהו והרב גפני שהיו אורחיו של מנכ"ל 'בוני עולם' הרב אליקים לבנון, סיירו במעבדת בית החולים 'מדיקל סנטר' ושמעו סקירה מקיפה על הפעילות המבורכת הנעשית בין כתלי המעבדה כדי להגשים את חלומם של זוגות רבים לזכות בפרי בטן בדבריו אמר רה"מ לשעבר מר בנימין נתניהו: "ארגון בוני עולם הוא מופת מוסרי והוא גם הדאגה האמיתית לעתיד. אני מודה לכם על הזמן שאתם משקיעים בדבר החשוב הזה"  ח"כ הרב גפני שיבח את הפעילות המבורכת של 'בוני עולם', שעושים הכל על מנת לסייע לזוגות חשוכי ילדים להתברך בפרי בטן.

ראש הממשלה לשעבר מר בנימין נתניהו ויו"ר יהדות התורה ח"כ הרב משה גפני הגיעו לביקור מיוחד ולסיור משותף מטעם ארגון "בוני עולם" במרכז הרפואי מדיקל סנטר בהרצליה. השניים סיירו כאורחיו של מנכ"ל בוני עולם הרב אליקים לבנון.

במהלך הסיור שמעו נתניהו וגפני סקירה מקיפה על הפעילות של 'בוני עולם' הפועל באמצעות מערך הפיקוח של בוני עולם – 'לב דניאלי', שהוקם לזכרה של הנערה דניאלי זוננפלד ע"ה, בתו של הרב מרדכי זוננפלד יבלח"א, באמצעות מערך פיקוח הלכתי מחמיר בבתי החולים ובמעבדות השונות בכל בתי החולים.

במהלך הסיור סיפר המנכ"ל הרב לבנון לאורחים כי היתרון העצום בפעילות של 'בוני עולם', זו העובדה שהפיקוח מהווה אמצעי כפול למניעת טעויות אנוש חלילה ומעניק תחושת רוגע לזוג שיודעים שבכל מהלך הטיפול הם נמצאים תחת שמירה יתירה.

במהלך הסיור, הופתע נתניהו מהעובדה שעשרות אלפי זוגות נעזרו עד כה בפעילות ובמומחיות של 'בוני עולם', שהוא למעשה הגוף הגדול ביותר לטיפול בזוגות ע"פ ההלכה, ומהעובדה שהידע הרפואי המקצועי והמתקדם שמאגד 'בוני עולם', אין לו אח ורע. זו אימפריה ענקית שגדולי הרופאים נמצאים בה ורתומים אליה ובכל רגע נתון יש פתרונות לבעיות, גם לבעיות המורכבות ביותר.

לאחר הסיור התכנסו האורחים בחדר הישיבות של המרכז הרפואי, כאשר המנכ"ל הרב לבנון מודה לראש הממשלה לשעבר מר בנימין נתניהו על שהקדיש מזמנו כדי לראות מקרוב את הפעילות של 'בוני עולם. בדבריו סיפר, כיצד הוקם הארגון לפני 25 שנה ע"י הרב בוכנר ורעייתו, אשר לא זכה לילדים משלו, אך אלפי ילדים והוריהם חבים לו את חייהם ואת אושרם.

לאחמ"כ נשא דברים ח"כ הרב משה גפני. הוא סיפר על ההיכרות העמוקה שיש לו עם הפעילות המבורכת של 'בוני עולם' מזה 15 שנה, אותם הוא מלווה בכל תחנות חייו הציבוריות. בהמשך דבריו קישר ח"כ הרב גפני בין פרשת השבוע על גזירת פרעה של כל הבן הילוד היאורה תשליכוהו, לבין הפעילות המבורכת של 'בוני עולם', שעושים הכל על מנת לסייע לזוגות חשוכי ילדים להתברך בפרי בטן. ח"כ הרב גפני דיבר גם על החשיבות האדירה של ארגון בוני עולם, בכדי להגשים את החלום של כל הורים לילד משלהם, ועל כך שהוא מכיר מקרוב את הפעילות של 'בוני עולם' מהיום שנוסד הארגון החשוב.

לאחר מכן נשא דברים יו"ר הדירקטוריון של 'מדיקל סנטר הרצליה' מר יאיר לנדאו שסיפר על הפעילות של בוני עולם, ועל הסיוע האדיר של המרכז הרפואי מדיקל סנטר, על המקצועיות של המרכז הרפואי ועל הרופאים והאחיות המקצועיים ביותר שיש. כמו כן סיפר על יחידת IVF במדיקל שהיא מהמתקדמות ביותר בעולם ומסייעת לעשרות זוגות להגישם את החלום.

לאחר מכן נשא דברים מנכ"ל המרכז הרפואי מדיקל סנטר מר דני אנגל שבפתח דבריו שיבח את ח"כ הרב גפני על סיועו כיו"ר ועדת הכספים לקידום חקיקה שמסייעת לנושא. הוא סיפר על כך שמדיקל אמנם בית חולים קטן, אך כזה שעושה דברים גדולים. הוא דיבר על המומחיות האדירה של הצוות הרפואי ועל כך שבניתוחים ובטיפולים מורכבים, מדיקל נחשב למקום הראשון בארץ. הוא שיבח בדבריו את ארגון 'בוני עולם', על הפעילות הייחודית שמקיים הארגון להבאת מזור לאלפי משפחות, והודה לראשי 'בוני עולם' על המפגש החשוב הזה ועל הביקור החשוב של רה"מ לשעבר מר בנימין נתניהו וח"כ הרב גפני, שנרתמו לטובת הפעילות המבורכת והחשובה הזו.

לאחמ"כ נשא דברים ד"ר מיכה באום, מהמומחים בתחום שאמר בדבריו: "זכות גדולה ואני מתרגש לארח כאן את האורחים החשובים. העשיה המשותפת שלנו עם בוני עולם היא עשיה של הרבה שנים וזכינו ללכת איתם יד ביד. כמו שראיתם בסיור במעבדה, אנחנו עושים הכל כדי שזוגות שממתינים שנים ארוכות יזכו בסופו של דבר לשמוע בכי של תינוק. אמר לי פעם רב חשוב שאנחנו לא מצילי חיים אלא עושי חיים וזה הרבה יותר חשוב. כל זה לא היה קורה בלי הגב הנפלא של בית החולים והצוות המקצועי שנמצא פה.

לאחמ"כ כובד לשאת דברים אורח הכבוד רה"מ לשעבר מר בנימין נתניהו. בדבריו סיפר עד כמה התרשם מהפעילות שנעשית בין כתלי המרכז הרפואי באמצעות 'בוני עולם' ועל הידע המקצועי שנרכש עם השנים ומוקדש כולו למענם של הזוגות שכל חלומם לראות את דור ההמשך. הוא הודה לרופאים ולמנהלי בית החולים שעושים מלאכת קודש על מנת ליצור חיים חדשים. "הפעילות שלכם היא מלאכה כבירה. ישראל היא אלפית מהאנושות, אבל בדירוג השנתי העולמי, ישראל במקום השמיני מבחינת התקדמות הרפואה. זה בשל היכולות המופלאות שיש בעם ישראל שמקדש את כוח החיים.

בדבריו שיתף נתניהו אודות המודל הכלכלי והרפואי על מנת שהמשק יהיה חזק, בכדי שניתן יהיה להעניק רפואה מקצועית. את הכלכלה חיזקנו ואנחנו עם תל"ג יותר גדול ממדינות שיש להן פי 10 תושבים ממספר האזרחים במדינת ישראל. אמנם יש דברים שצריך לחזק את מערכת הבריאות, אבל הרפואה בישראל היא מהתקדמות בעולם. היזמות של רפואה פרטית מעניקה בנוסף למקצועיות, גם תגמולי מס שאותם המדינה משקיעה בחזרה לטובת האזרח.

בסיום דבריו הודה נתניהו לארגון בוני עולם ולרב אליקים לבנון ולאשתו שהקדישו את חייהם לסייע ולעזור למשפחות להגשים את החלום החשוב בחייהם.

 

"ארגון בוני עולם הוא מופת מוסרי והוא גם הדאגה האמיתית לעתיד. אני מודה לכם על הזמן הזה שאתם משקיעים בדבר החשוב הזה", סיים נתניהו את דבריו.

צילום: יוסי רוזנבוים.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש