בוני עולם, זום ועיריית רעננה – המהפך יורד לשטח

שיתוף פעולה חדש בין ארגון בוני עולם ועיריית רעננה הוליד בשורה גדולה עבור תושבי העיר שיהנו מייעוץ רפואי מקצועי ללא תשלום

בתום סיור מרגש שערך ראש עיריית רעננה מר חיים ברוידא במוקד הפעילות של ארגון בוני עולם ישבו הצדדים בתיווכו של איש העסקים הרב מוטי זוננפלד ידיד הארגון ומקים מערך הפיקוח 'לב דניאלי' ומיקירי תושבי העיר רעננה, לישיבת עבודה במהלכה נדונו אפשרויות מגוונות לשיתופי פעולה עתידיים שיכולים להקל על ציבור תושבי העיר הנזקקים לסיוע רפואי בדרכם לילד בריא בביתם. בין הדברים עלה המיזם המבריק אותו מוציאים לפועל בבוני עולם כבר מספר שנים בהצלחה רבה. המדובר בפרוייקט ייחודי המתקיים אחת לרבעון שנה בו מתארחים במשרדי הארגון גדולי הרופאים ומיטב המומחים בתחומי פוריות פריון הגבר, גניקולוגיה, גנטיקה, הריון וה. בסיכון, רפואת העובר, תהליכים מעבדתיים ועוד תחומים המקיפים להם. ומעניקים ייעוץ ואבחון רפואי ראשוני מקצועי למאות זוגות זאת ללא כל עלות או תשלום מצידם. הפעילות הינה חלק מפרוייקט 'לב דניאלי' המנציח את זכרה של הנערה דניאלי זוננפלד ע"ה דווקא על ידי הוספת והבאת חיים חדשים לעולם. והודות לו מוגש השירות לכלל הציבור בישראל. מסבב לסבב גוברת הדרישה והפניות רבות כשמצד בוני עולם נעשים מאמצים למקסם את המיטב הניתן.
מאז פקדה הקורונה את העולם עברו הפגישות הנ"ל למתכונת וידיאו כשהשיחות מתבצעות דרך אפליקציית ה-ZOOM בצורה דיסקרטית ותוך שמירה על מירב הפרטיות והחסיון הרפואי של הזוגות הפונים. 
בימים אלה מתבשרים תושבי העיר רעננה על העתקת המיזם על ידי ראש העיר מר חיים ברוידא המבקש להנגיש את השירות לתושבי עירו שייהנו מייעוץ רפואי מקצועי ללא תשלום. ויקל עליהם להבין ולקבל את ההחלטות הנכונות לגבי המשך דרכם בטיפול מדויק עד להבאת ילד בריא לעולם. הפידבקים החיוביים העולם מהשטח כבר מספרים את הבשורה שבהורדת הרעיון לביצוע בשטח מבלי להטריח את התושבים בנסיעה לערים סמוכות בכדי לקלב את השירות החינמי המוגש כאמור דרך בוני עולם שרואים בכך עוד נישה חיונית בהרחבת הפעילות כלל המגזרים והאוכלוסיה הישראלית.

מצו"ב מודעה שהתפרסמה ע"י בוני עולם בשיתוף עיריית רעננה וקרן דניאלי לנוחיותכם ולצורך קבלת פרטים נוספים:

ראש עיריית רעננה מר חיים ברוידא בסיום הפגישה עם בוני עולם לאחר הסיור במעבדת הIVF שבמרכז הרפואי מדיקל סנטר הרצליה. נראים גם: מר דני אנגל מנכ"ל ביה"ח, ד"ר מיכה באום וד"ר אתי ממן מנהלי היחידה, ד"ר רועי סלע מנהל המעבדה. הרב אליקים לבנון מנכ"ל בוני עולם ישראל והרב מוטי זוננפלד מייסד קרן דניאלי.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש