אלפים חותמים על שטר שותפות עם גדולי ישראל בתרומה לבוני עולם – לזכות בדין

מגבית הימים הנוראים תשפ״א של ארגון 'בוני עולם' נפתחה במעונו של רבינו הגדול מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטין שהעניק את ברכתו לציבור התורמים * בוני עולם' נותן את האפשרות והזכות לקחת חלק בפעילות האדירה של הארגון ומי שיתרום יקבל לביתו שטר שותפות שעליו חתומים מרן הגר"ג אדלשטיין, מרן חכם הגר"ש כהן, ומרן הגר"ש גלאי, ובזה הארגון מקנה חלק ושותפות בפעילות האדירה

היענות גדולה נרשמת מצד אלפים מבני ישראל המבקשים להצטרף להזדמנות הנדירה ולהיות שותפים יחד עם גדולי ישראל בסיוע לארגון 'בוני עולם'.

בארגון החליטו לאפשר קניין בפעילות האדירה של הארגון, עקב פניות של זוגות רבים שמצפים לזש"ק  והדבר היחיד המונע מהם לטפל זה הנטל הכלכלי שגדול מנשוא למרות השתתפות קופות החולים הם נאלצים לממן מכיסם סכומים  רבים. 'בוני עולם' נותן את האפשרות והזכות לקחת חלק בפעילות האדירה של הארגון ומי שיתרום יקבל לביתו שטר שותפות שעליו חתומים מרן הגר"ג אדלשטיין, מרן חכם הגר"ש כהן, ומרן הגר"ש גלאי, ובתמיכתם של רבני וועדת ההלכה של הארגון ובזה הארגון מקנה חלק ושותפות בפעילות האדירה.

מגבית הימים הנוראים תשפ״א של ארגון 'בוני עולם' נפתחה במעונו של מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטין שהעניק את ברכתו לציבור התורמים והדגיש את החשיבות הרבה שיש בתרומה לארגון אשר לוקח חלק בהבאת חיים לעולם.

מרן ראש הישיבה שליט"א אמר במעמד "כי בוודאי זכות גדולה על כל אחד מישראל שישתדל וייקח ע"ע חלק ושותפות בדבר הגדול זה, ובעבור זה יזכו מידה כנגד מידה לגדל דור ישרים ולראות בנים ובני בנים בריאים ושלמים ולא יצטרכו להגיע  לזה חלילה בשו"א".

המגבית כאמור נפתחה ,ואכן אלפים מבני ישראל מבקשים להצטרף לתורמי הארגון, ובכך לסייע לאלפי זוגות במימון הטיפולים שמגיעים לסכומי עתק.

באמצעות התרומה ל'בוני עולם' יזכו התורמים להיות שותפים בפעילות החשובה של ארגון 'בוני עולם' אשר זכה בס"ד לסייע לאלפי זוגות שנפקדו בזש"ק. הודות לתורמים יתאפשר לארגון להמשיך ולסייע בפועל להמוני הזוגות המתדפקים על דלתותיהם ומשוועים לסיוע ועזרה.

ב'בוני עולם' מלווים ומסייעים לזוגות המצפים לזש"ק, גם בימי הקורונה, ומקפידים מלבד ההפניה למומחי הרפואה הטובים בארץ ובעולם גם על ליווי רגשי ותמיכה,  מחלקה גנטית למניעת מחלות משפחתיות ושל שאר הנושאים הרלוונטיים בתחום, וכל זאת תוך הקפדה הלכתית וליווי גדולי הפוסקים בדור.

ואכן, עם ישראל קיבל את הבשורה בהתרגשות גדולה ומצטרף בהמוניו להיות מהנושאים בעול ותורם למגבית של 'בוני עולם' לקראת הימים הנוראים. המגבית בעיצומה בקריאתם וברכתם של גדולי ישראל

לתרומות חייגו 1800300307או לחצו על הקישור לאפשרויות תרומה נוספות: http://bit.ly/bo-yn2020

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש