'אבי המהפכה' ביקר בארץ וזכה להערכה מכל גווני הקשת הישראלית

אביהם של הזוגות חשוכי הילדים. מי שייסד את ארגון 'בוני עולם' העולמי ומכהן כנשיא האימפריה. הוא הרב שלמה בוכנר שיחי' מארה"ב. בשבוע האחרון ערך הרב בוכנר ביקור מיוחד בארץ וזאת לאחר תקופה ארוכה בת שנה וחצי שבה לא התאפשר לו לבקר מקרוב אחר הפעילות הנעשית בשלוחה הישראלית של הארגון. בשל מגבלות הקורונה כמובן. עתה. משחלפה המגיפה בס"ד ומשהוסרו המגבלות מיהר הרב בוכנר לבקר במה שהפך להיות אחד מסניפי הדגל של הארגון שחובק זרועות בכל העולם. 

במהלך הביקור שהוקדש ברובו לישיבות עבודה ותכניות לקידום הפעילות. הוא זכה גם לביטויי הערכה רבים מצד רבנים, אישי ציבור ואנשי עולם הרפואה שהוקירו את פועלו למען הזוגות חשוכי הילדים והדגישו את הזכות לשתף פעולה עם בוני עולם בדרך להגשמת חלומם של כל אותם זוגות המצפים לחבוק ילד בריא משלהם.

בין אירועי ההוקרה שתועדו היה כינוס היסטורי של רבנים דגולים חברי ועדת ההלכה של בוני עולם שהתכנסו במעונו של ראב"ד ירושלים הגאון האדיר רבי משה שטרנבוך שליט"א והביעו כל אחד בתורו את התפעלותם מהעשיה המבורכת המציבה כערך עליון את ההצמדה של הרפואה המקצועית ביותר להיבטים ההלכתיים המוקפדים. מילים דומות הושמעו מפי אישי ציבור מהמגזר ביניהם ח"כ הרב משה גפני וסגרה"ע בני ברק הרב חנוך זייברט שנטלו חלק באירוע הוקרה שנערך על ידי ידידי בוני עולם בישראל. 
טקס מכובד ומרשים אף הוא התקיים בלשכת הנהלת בית החולים מדיקל סנטר בהרצליה שם נכחו הרב הראשי לישראל לשעבר הרב ישראל מאיר לאו שליט"א. הרב אלימלך פירר יו"ר אגודת עזרא למרפא. מנכ"ל ביה"ח מר דני אנגל. צוות הנהלת המרכז הרפואי. איש העסקים הרב מוטי זוננפלד בונה ומקים מערך ההשגחות 'לב דניאלי'. ד"ר מיכה באום וד"ר אתי ממן מנהלי יחידת הIVF. ד"ר רועי סלע מנהל המעבדה. ועוד. פה אחד נענו המשתתפים והודו להרב בוכנר ורעייתו על שהקדישו את חייהם למטרה עליונה וחושבה כזו וברכו על התוצאות הנפלאות אותם חולקים כתוצאה משיתופי הפעולה הנרחבים בין הארגון ובית החולים.

גם מנהלת המרכז הרפואי שמיר. (אסף הרופא לשעבר) ד"ר אסנת לבציון-קורח אירחה את הזוג בוכנר לביקור הערכה בלשכתה. בדבריה הזכירה את ידידותם הקרובה וציינה את נכונותה להמשיך ולעמוד לימין הפעילות בכל הנדרש לטובת הזוגות והודתה על העבודה המשותפת שמביאה חיים לעולם כפשוטו. 

 

1P9A6037

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש