כמיטב המסורת: מוקדי בוני עולם לקראת יום כיפור – גם השנה

כמידי שנה. גם בשנה זו יפעילו 'בוני עולם' מוקדים טלפוניים מורחבים בהם ייענו מאות אלפי שאלות הנוגעות לצום יום הכיפורים הבעל"ט

לקראת יום הכיפורים. נערכים בבוני עולם לגל אדיר של שאלות הבאות ועולות לפתחי היועצים ורבני הארגון. הנדרשים בכל שנה להשיב על אלפי פניות מצד יהודים יראים המבקשים לדעת את דבר השם זו הלכה בנוגע לחובת הצום בצל טיפולים או הריונות המעוררים ספקות הלכתיות. 

לצד הפסיקה ההלכתית המסופקת ע"י רבני ויועצי הארגון. אשר לחלק זה נרתמים מוכני הלכה ידועים ובעלי שם המשתפים פעולה יחד עם בוני עולם בכל ימות השנה ומגדילים לעשות בימים אלו להפיץ את ההלכה הברורה לכל הדורשים המתדפקים על קווי הארגון בבקשה לדעת מה יעשו ואיך נכון לנהוג. ישנה גם מעטפת מקצועית רפואית המספקת את המשוב הרפואי המוביל אותו מעניקים גדולי הרופאים ומיטב המומחים המתגייסים לצד בוני עולם ומנגישים ידע נחוץ אשר הכרחי לפסיקה בשאלות אשר דנים בהן באיסורי דאורייתא.  

הכניסה למוקד בו נענים אלפי פניות בשאלות הלכתיות ורפואיות

בשנה זו יפעלו מספר מוקדים במקביל כשעל כל מוקד מתפרסמים פרטים אודות שעות המענה בהם וצוות הרבנים הגאונים אשר ייענו לשואלים. בין היתר נמנים: הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו שליט"א. הראשל"צ ורבה של ירושלים הגרש"מ עמאר שליט"א. מוקד מיוחד שפועל בשיתוף מכון 'צורבא מרבנן' בראשות הגאון הרב בן ציון אלגזי שליט"א אשר לאור ההצלחה והביקוש האדיר במוקדים שהוקמו בימי ערב יום הכיפורים דאשתקד. ובימי חג הפסח בצל הקורונה. אשר עשרות אלפי פניות נענו בעקבות שת"פ מבורך זה. ולכן התבקש מאליו לשחזר את ההצלחה לטובת הציבור הרחב. כמו"כ מוקד שיופעל בשיתוף בית הוראה הכללי ירושלים בראשות הגאב"ד הגאון הגדול רבי בן ציון הכהן קוק שליט"א המשמש אף כחבר ועדת ההלכה של בוני עולם בארה"ק. ומוקד הפועל בעיר אלעד בבית הוראה 'משכן התורה' בראשות הרה"ג רבי שניאור זלמן רווח שליט"א אשר נמנה על צוות רבני הארגון בשליחותו של הגר"ע יוסף זצוק"ל שמינוהו לשמש כידו הארוכה עם התווסדות הארגון בארה"ק. גם את השתתפותו של פרופ' הרב יגאל שפרן שליט"א זוקפים בארגון לביקוש שנוצר בפעמים הקודמות בהם השיב לשואלי ההלכה באמצעות המוקדים של בוני עולם. 

בבוני עולם מציינים את הזכות לעמוד לשרת את הציבור הרחב גם בימים לחוצים אלו ולהמשיך להוביל את המהפכה בהנגשת הידע הרפואי וההלכתי בדרך הקלה והנוחה ביותר. בברכת צום קל ומועיל וגמר חתימה טובה לכל עם ישראל.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש